We horen zo vaak van ondernemers:

  • Mijn praktijk blijft leeg
  • Mijn workshops raken niet gevuld
  • Mijn online programma krijg ik niet verkocht
  • Mijn webinars leveren geen klanten op.

En ga zo nog maar door.

Vaak zien we dat er 1 essentiële stap is vergeten of overgeslagen.

Met een moeilijk woord heet dat ‘Feedback Loops’.

Simpel gezegd komt het erop neer dat je met je doelgroep in gesprek gaat.

Vaak wordt het vergeten.
Vaak wordt het overgeslagen.
Vaak wordt enthousiast gedacht “ik ga gewoon lekker verkopen en ik zie wel”.
Of: “ik wéét gewoon dat mijn klanten hierop zitten te wachten!”

En dan…

Blijft de ‘wachtkamer’ leeg.
Blijven de stoelen ongevuld.
Komen er geen mensen in je webinar.
En blijf je wachten op klanten die niet komen.

Volg deze drie stappen, zodat je product wél verkoopt en er wél klanten komen:

  1. Waardepropositie bepalen (simpelweg uitzoeken: welke wáárde voeg ik toe)
  2. Eerste product/ dienst aan je doelgroep voorleggen
  3. Early Adopters zoeken

Klinkt een beetje theoretisch allemaal?

Eenvoudiger gezegd: zorg dat je in gesprek gaat met je doelgroep.

In een gloednieuwe podcast krijg je deze stappen haarfijn uitgelegd. Simpel natuurlijk. Want daar zijn wij wel van.

Dus je krijgt veel voorbeelden. Zodat je precies weet wat jij kunt doen om ervoor te zorgen dat je product/ dienst verkoopt.

Beluister nu de podcast aflevering, zodat je weet welke stappen je zet om ervoor te zorgen dat je product verkoopt.

Super! We houden je graag op de hoogte van nieuwe podcast afleveringen en je ontvangt ook ongeveer wekelijks een inspirerende e-mail van ons.