Tekentafelsessie

Wat is er lekkerder dan een gedegen en betrokken marketing expert die samen met jou gericht duikt in je bedrijf om je bereik te vergroten en meer passende klanten te converteren?

In een tekentafelsessie krijg je concrete handvatten, strategieën en een duidelijke richting zodat je eindelijk die sprong in omzet zet waar je al tijden naartoe wil.

 

Waarschijnlijk loop je tegen vragen aan als:

Als ZZP-er is het soms best overweldigend wat er allemaal mogelijk is in het online ondernemen. In de tekentafelsessie gaan we samen de volgende stappen langs:

We leggen de focus tijdens de sessie op de items waar jij behoefte aan hebt, zoals: Facebook adverteren, e-mailmarketing, verkooppagina’s, webinars etc. De tekentafelsessie is dus specifiek gericht op jou en je bedrijf. Geen one-size-fits-all. Op die manier krijg je alleen de klanten waar jij energie van krijgt op een manier die bij jou past.

Voor wie

De tekentafelsessie is specifiek ontwikkeld voor dienstverleners zoals experts, therapeuten, adviseurs en trainers. Je hebt al een dienst of product en maakt al omzet. Je zoekt naar manieren om je bereik te vergroten en meer omzet te maken.

Over Sander

De tekentafelsessie wordt geleid door Sander – marketing expert met specialisme online marketing. Enkele ‘wapenfeiten’:

Met alle kennis en ervaring die ik de afgelopen jaren opdeed, ontwikkelde ik een efficiënte methode om je bedrijf een quick-scan te geven, waarmee je winst-points direct bloot komen te liggen. Deze analyseer ik en daaruit rolt direct een praktisch plan van aanpak. Deze bespreken we in een persoonlijke Tekentafelsessie.

De sessie is kort, doeltreffend en super winst-gericht.

Praktisch

Waar: online via Zoom

De sessie vindt online plaats via Zoom. Je ontvangt vooraf aan de sessie een link waarmee je inlogt voor de sessie.

Duur: 1 uur

De sessie is ongeveer een uur, maar houd rekening met uitloop. We stoppen pas als alle stappen doorlopen zijn én al jouw vragen beantwoord zijn.

Investering: 100 euro

Voor 5 bedrijven bied ik deze sessie aan voor een aangepast bedrag van 100 euro. Daarbij zit inbegrepen de voorbereiding (quickscan), tekentafelsessie en concreet plan van aanpak.

Wanneer: datum plannen

Nadat je je sessie hebt bevestigd via je betaling, stuur ik je de link naar de Quickscan. Vervolgens stuur ik je een link waarmee je de datum voor de tekentafelsessie in mijn agenda kunt plannen. Zodra jij de Quickscan hebt ingevuld. kan ik de Tekentafelsessie voorbereiden.

Veelgestelde vragen

Ik ben starter, is dit voor mij geschikt?

Als je je product(en) en je doelgroep helder hebt en dan is de tekentafelsessie zeker geschikt. Dan maken we een concreet plan hoe je aan leads komt, hoe je ze enthousiast kan maken voor je product en hoe je ze vervolgens je product kan verkopen.

Ik heb al meerdere trajecten gevolgd, wat is de meerwaarde van een tekentafelsessie?

De kracht van de tekentafelsessie is dat je in een enkele sessie een concreet plan krijgt hoe je je ideale klant bereikt, hoe worden zij een lead, hoe maak je ze enthousiast voor je product en hoe verkoop je vervolgens je product.

Als jij op dit moment voelt dat je op één op meerdere van deze punten iets laat liggen en je wilt weten hoe je dit het beste zou kunnen verbeteren dan is de tekentafelsessie een grote meerwaarde.

Hoeveel tijd ben ik bezig met de voorbereiding?

Na bevestiging van je deelname aan de tekentafelsessie krijg je een vragenlijst: de Quickscan. Deze vragenlijst kan je in 5-10 minuten invullen. Dat is de enige voorbereiding die echt nodig is. Sander heeft vooral een goed beeld nodig van de huidige marketing- en salesactiviteiten van je bedrijf om je winst-points bloot te leggen en je een gedegen en persoonlijk advies te kunnen geven. Dus de Quickscan en jouw voorbereiding hierin van 5-10 minuten is input genoeg voor de tekentafelsessie.

Wat houdt de tekentafelsessie concreet in?

Vooraf aan de tekentafelsessie bestudeert Sander aan de hand van de Quickscan, jouw website, social media etc je huidige situatie. Hoe kom je nu aan leads, hoe maak je ze enthousiast en hoe verkoop je?

Vervolgens vindt de tekentafelsessie plaats via Zoom. Je krijgt vooraf een link waar je alleen maar op hoeft te klikken en je komt automatisch in de Zoomsessie terecht.

Tijdens de sessie doorloopt Sander de drie fasen: leads krijgen, leads enthousiast maken en verkopen. Je bespreekt met Sander waar je tegenaan loopt en wat je wensen zijn. In de sessie maken jullie samen een plan om de drie fases (leads krijgen, enthousiast maken en verkopen) te verbeteren.

Na afloop stuurt Sander een concreet plan van aanpak met daarin met conclusies en aanbevelingen. Verwacht geen ellenlang rapport met theoretisch gedoe, maar een to the point en persoonlijk advies wat je direct kunt inzetten voor meer omzet en winst in je bedrijf. Praktisch, winst-gericht en persoonlijk, dat is wat de tekentafelsessie het best kort omschrijft.